streda, 9. septembra 2015

stále iná, stále rovnaká

  Po dlhom uvažovaní som zistila, že by som chcela moju činnosť usmerniť konkrétnejším smerom. Za poslednú dobu sa veľa vecí zmenilo, začala som celkovo svet okolo seba vnímať inak, ja som sa zmenila.
 Nie rapídne, ale badateľne.
  Sťahujem sa.  Moje stredoškolské časy sa skončili, začínam odznova. Smerujem do vytúženej Prahy, na náplavku, do nového domova, s troškou strachu, s troškou nádeje, s pocitom neznáma. 
  Starnem.  Hoci som večné dieťa, ukričaná, umaznaná, vytešená z maličkostí, s nadšením pre hlúposti, už to nieje to, čo bolo. Už si aj oddýchnem sem tam, aj príroda sa mi viacej páči, aj rozmýšľať sa viacej snažím, aj noviny som začala čítať. 
  Fotím.  Ale na analóg. Čo sa podarí je krásne alebo rozmazané, čo sa nepodarí, to si ani nepamätám že som odfotila. Žiadne úpravy, len krása okamihu, len spomienka. 
  Kreslím.  Bodkujem, snažím sa, stále viac a viac a lepšie a lepšie. Možno aj k tomu tetovaniu sa raz dostanem. Mala by som radosť. 
  Vnímam. Všetkých a všetko okolo seba, intenzívnejšie, emotívnejšie.



1 komentár:

  1. Skvělý fotky, držím palce s novým životem, hodně štěstí!

    Klára
    NARA blog CZ
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@gmail.com

    Zveme Vás k naší cupcakové giveaway, tyhle cupcaky ale radši nejezte!:
    http://www.natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť