utorok, 10. januára 2017

January I.

  Konečne mám aspoň pár plánov do najbližšej budúcnosti a pocit, že sa kolo mňa niečo deje. Tento rok sa chcem sústrediť hlavne na cestovanie (podľa možností samozrejme) a na každý mesiac naplánovať aspoň jeden výlet/dobrodružstvo/čokoľvek. Najlepšie niekam, kde som ešte nikdy nebola a budúci pondelok začínam veľkolepo - Barcelonou 
  Taktiež sa vraciam v menšej miere k foteniu, učím sa tetovať, snažím sa nenadávať na zimu a zmieriť sa so snehom, ktorý mám rada len na lyžovačke a v teple pri krbe, kúpila som si revolučné tenisky a konečne idem dopriať pohodlie svojim nohám pri chodení (a nadávam na sneh v ktorom ich nemôžem využiť), naučila som sa nosiť okuliare každý deň - celý deň, po roku rozprávania o tom ako idem skúsiť jógu som si dnes zaobstarala permanentku a moja najnovšia závislosť sú sviečky s vôňou orgovánu. 

 - víkend v Bratislave u mojej najobľúbenejšej blondínky -

- krásne fotenie s koníkmi - 

- nové radosti  -

- moja kozmetická top trojka -
1. Krém z bambuckého masla na telo a tvár - mylo OH LA LA 
2. Make-up Intensive Skin Serum Foundation - Bobbi Brown
3. Parfém Nuit Pour Femme - Hugo Boss

- chvíľka kreativity / najmilovanejšie oversized svetre / naj gelato v Prahe (PURO) -




1 komentár: