Ovsené tyčinky flapjacks

Potrebujeme: 2 zrelé banány 250 g ovsených vločiek 60-70 g orechov (ja som použila vlašské) 180 g (cca 4-5 lyžíc) arašidového ...





Potrebujeme:

  • 2 zrelé banány
  • 250 g ovsených vločiek
  • 60-70 g orechov (ja som použila vlašské)
  • 180 g (cca 4-5 lyžíc) arašidového masla
  • 5 lyžíc medu
  • 3 lyžice masla
  • 1 lyžica Lotus nátierky (nemusí byť)
  • 1 lyžica vody (prípadne podľa potreby)

  Banány rozpučíme v miske vidličkou na kašu. 
  Pridáme rozomleté ovsené vločky, rozomleté oriešky a premiešame.
  Na panvici rozpustíme maslo, pridáme med, arašidové maslo, Lotus nátierku a chvíľku povaríme, kým sa všetko nespojí.
  Zmes pridáme k vločkám a podľa potreby pridáme vodu.
  Hmota by mala byť lepkavá.
  Menší plech vyložíme papierom na pečenie a rovnomerne doň utlačíme hmotu (ja som to robila lyžicou ale môžme si pomôcť stierkou).
  Rúru rozohrejeme na 180°C a pečieme 30 minút. 
  Po upečení necháme najskôr celok poriadne vychladnúť a až potom nakrájame na jednotlivé tyčinky.
  










You Might Also Like

0 komentárov